Odvodno crevo veš mašine MATEU 200cm DLA060002
Navedena cena je sa obračunatim pdv-om 20%. Cena za dostavu proizvoda se obračunava prema važećem cenovniku BEX brze pošte.
Tehnička specifikacija
MATEU Neoperl Iberica. S.A. je kompanija posvećena sledećim delatnostima:
Projektovanje i izrada fleksibilnih priključaka za slavine za vodu.
Prodaja aeratora, regulatora protoka, creva za tuševe, creva za veš mašine i ostale armature za slavine.
Prodaja i distribucija priključnih creva za gas.
Menadžment ovim uspostavlja, širi i sprovodi ovu Politiku kvaliteta koja obezbeđuje okvir za uspostavljanje i reviziju ciljeva Sistema upravljanja kvalitetom i zasniva se na sledećim principima i obavezama:
Internacionalno: mi smo kompanija sa jasnim globalnim fokusom koji se prevodi u proizvode prilagođene specifičnim zahtevima svakog tržišta na kojem poslujemo.
Odlična vrednost za novac kao razlika: moramo biti u mogućnosti da ponudimo asortiman proizvoda da bismo dobili zadovoljne kupce kroz plaćenu cenu i uočenu vrednost uz održavanje pozitivnog balansa.
Orijentacija na kupca: pored ponude rešenja prilagođenih potrebama kupaca, moramo biti u stanju da ponudimo i visok nivo snabdevanja na vreme i reaktivnost i komunikaciju u slučaju problema.
Dobavljači kao osnovni deo našeg poslovanja: svesni da dobavljači u velikoj meri utiču na kvalitet, vremenski okvir i cenu, moramo identifikovati i izabrati prave dobavljače za potrebe organizacije i uspostaviti uzajamno korisne odnose saradnje sa njima.
Osoblje kao velika prednost: svesni smo važnosti osoblja u vezi sa proizvodom i uslugama za korisnike i kako njihova implikacija pomaže u postizanju ciljeva. Zato moramo osigurati motivaciju i komunikaciju na svim nivoima organizacije.
Orijentacija na proces: posvećenost organizacije je da integriše procese Sistema upravljanja u globalno upravljanje Neoperl Iberica, S.A. kako bi se osiguralo postizanje ciljeva na efikasan i efikasan način, uzimajući u obzir međusobnu povezanost i definiciju svih odgovornosti.
Orijentacija na kontinuirano poboljšanje: da bismo ostali konkurentni i zadržali ili poboljšali svoju poziciju na tržištu neophodno je imati kao prioritetni cilj organizacije poboljšanje procesa i proizvoda na osnovu ovog poboljšanja u analizi podataka za donošenje odluka.
Tačnost u skladu sa zahtevima: da bismo ponudili kvalitetnu uslugu u svim aspektima, naša je obaveza da identifikujemo i poštujemo sve primenljive zahteve uključujući zakonske, regulatorne i zahteve kupaca.
Gore objašnjeni principi i obaveze se dele sa svim zaposlenima i dostupni su zainteresovanim stranama kojima su potrebni.